Misterium Krzyża

23 marca w Kościele pw. NNMP w Głubczycach odbył się spektakl słowno-muzyczny w reżyserii Marii Farasiewicz. Wielkopostne widowisko zaskakiwało swoją ciekawą formą. To nowe przedsięwzięcie pod
Czytaj dalej...

Wystawa nie z tej ziemi

W Miejskiej i Gminnej Bibliotece Publicznej w Głubczycach można było obejrzeć wystawę Tomasz Jepiszko „Nie z tej ziemi – czyli o tym, jak fascynacje z dzieciństwa zmieniają się w dorosłe pasje”. W
Czytaj dalej...

Bieg Tropem Wilczym

3 marca stu uczestników wystartowało w Biegu Tropem Wilczym w miejscowości KrÓlowe. Podobny bieg miał również miejsce w Kietrzu. To już 10 edycja biegu, w którym rywalizacja sportowa ustępuje miejsca
Czytaj dalej...

Górnicka-Naszkiewicz Opolska Marka

Witamy, Głubczyce. Podaj dalej!  to bezpłatny miesięcznik społeczno-kulturalny wydawany w 4 000 egzemplarzy i rozprowadzany we wszystkich gminach powiatu głubczyckiego: Baborów, Branice, Głubczyce, Kietrz. W każdym numerze nasi Czytelnicy znajdą ważne informacje z regionu, relacje z lokalnych imprez, wiadomości o aktualnych działaniach prowadzonych w każdej z gmin. 

www.glubczyce.studiob24.pl jest integralną częścią gazety. Na tej witrynie umieszczane są newsy z regionu i materiały publikowane na łamach naszego miesięcznika. Jest to medium niezależne, dlatego zapraszamy wszystkie organizacje i samych mieszkańców do jego współtworzenia!

Głubczyce gazeta

Konkurs dzień dziecka Głubczyce

Głubczyce gazeta

Głubczyce gazeta

gazeta Głubczyce

bezpiecznie i twórczo

Głubczyce. Podaj dalej




Oddychaj czytstym powietrzem



Patronat Głubczyce

Pobierz wniosek o przyznanie naszego patronatu medialnego

Masz newsa?
Robisz coś ciekawego?
Napisz do nas: redakcja@gazeta.pl

 

WSPÓŁPRACA MEDIALNA




Troja Net

 

Wyjazd firmowy. Top trendy na 2022 rok

Integracja zespołu i zarządzanie nim w czasie pandemii to ogromne wyzwanie dla współczesnych liderów. Pandemia znacząco ograniczyła możliwości osobistych spotkań i wyjść pracowniczych. Co druga osoba przyznaje, że w nowej rzeczywistości brakuje jej integracji, a ponad 57 proc. deklaruje chęć wzięcia udziału w spotkaniu ze współpracownikami. Jak zorganizować wyjazd firmowy w czasie pandemii? Oto top trendy, o których każdy muszą pamiętać właściciele firm.

Pracownicy cenią sobie home office i system pracy hybrydowej. Badania pokazują jednak, że brakuje im codziennego kontaktu ze współpracownikami, a także wyjazdów integracyjnych. Wyjazd firmowy uznawany jest za jeden z kluczowych benefitów 2022 roku.


Wyjazd firmowy w nowej rzeczywistości

Dotychczas do najpopularniejszych benefitów zaliczano prywatną opiekę medyczną, karty sportowe czy bezpłatne kursy językowe. Okazuje się, że w czasie izolacji pracownicy coraz bardziej doceniają dodatkowe aktywności, organizowane przez pracodawców.
 – Integracja odgrywa ogromną rolę w procesie budowania zespołu – zauważa Katarzyna Bemsz z Agencji Eventowej Commplace. – Jest to jeden z elementów employer brandingu firmy. Integracja online nie jest już atrakcyjna dla pracowników. Zauważyliśmy, że mając tego świadomość, coraz więcej firm planuje zorganizować wyjazd firmowy. Ta w stacjonarnym wydaniu cieszy się coraz większą popularnością. Pracodawcy poszukują miejsc, które są dostosowane do zorganizowania dużych imprez integracyjnych, a jednocześnie znajdują się bliżej przyrody. HR-owcy stawiają nacisk na aktywności na świeżym powietrzu.
Co ciekawe, cena wyjazdu odegra drugoplanową rolę. Najważniejszym czynnikiem będzie jakość wykonywanych usług. Firmy zwrócą uwagę na to, czy hotel jest odpowiednio przygotowany do pandemii, a jego pracownicy respektują restrykcje związane z nową rzeczywistością.

 

portal Głubczyce

Powrót do tradycji

Pracodawcy chętniej będą organizować wyjazdy integracyjne w miejscach, które oferują lokalną żywność i naturalne smaki. Degustacja chleba, przetworów, czekolad czy ręcznie robionych makaronów, będzie stanowić jeden z elementów wyjazdu integracyjnego.
 – W czasie pandemii organizatorzy wyjazdów integracyjnych nie są w stanie przewidzieć, czy dane miejsce w okolicy będzie otwarte czy zamknięte. Budowanie planu wyjazdu opartego o lokalne atrakcje może być ryzykowne. W związku z tym będą poszukiwać hoteli, które na miejscu zapewniają szereg atrakcji oraz odpowiednią przestrzeń. Na znaczeniu zyskają te miejsca, które posiadają regionalne produkty, a także przyjazne otoczenie – dodaje Joanna Hoc-Kopiej z Dworu Korona Karkonoszy.
Pandemia spowodowała, że pracownicy zwracają coraz większą uwagę na własny komfort. W związku z tym ogromną rolę odegra wnętrze hotelu. Doceniane będą przestrzenne pokoje urządzone w dobrym guście, a także ciekawe wyposażenie. 

 

portal Głubczyce

Postaw na plan

Podczas organizacji wyjazdu firmowego ważne jest stworzenie przejrzystego planu integracji. Przed wyjazdem dokładnie sprawdź, jakie są atrakcje oferuje dany hotel. Czy w menu znajdują się posiłki dla wegetarian bądź osób na diecie bezglutenowej, a także, czy obiekt jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych. Przed wyjazdem poinformuj pracowników, jakich atrakcji mogą się spodziewać: czy będzie organizowana impreza tematyczna bądź aktywności sportowe. To pozwoli im odpowiednio się przygotować.
Dobrze zorganizowany wyjazd firmowy to doskonałe narzędzie motywacyjne dla pracowników. Warto, aby wziąć pod uwagę obecne trendy i sprawić, aby ten czas był atrakcyjny, a efektywna integracja przełożyła się na efektywną realizację celów biznesowych.

Materiał Partnera

<< Wróć do poprzedniej strony

Sprawdź również




pORTAL gŁUBCZYCE


Nasi stali Reklamodawcy


mrówka


Cheops

skorpion




champion


skorpion

żabka



prosat

Ubezpieczenia

Szypuła








olmix Głubczyce Chmielewska-Nobis





 


magnolia
elegance głubczyce

Blukacz

rusztowania

dam bruk

jaśmin

Korepetycje Głubczyce


Cebe

łyczkowski

Dziękujemy, że jesteście z nami!

Gazeta Głubczyce. Podaj dalej!

Wyjazd firmowy. Top trendy na 2022 rok

Integracja zespołu i zarządzanie nim w czasie pandemii to ogromne wyzwanie dla współczesnych liderów. Pandemia znacząco ograniczyła możliwości osobistych spotkań i wyjść pracowniczych. Co druga osoba przyznaje, że w nowej rzeczywistości brakuje jej integracji, a ponad 57 proc. deklaruje chęć wzięcia udziału w spotkaniu ze współpracownikami. Jak zorganizować wyjazd firmowy w czasie pandemii? Oto top trendy, o których każdy muszą pamiętać właściciele firm.

Pracownicy cenią sobie home office i system pracy hybrydowej. Badania pokazują jednak, że brakuje im codziennego kontaktu ze współpracownikami, a także wyjazdów integracyjnych. Wyjazd firmowy uznawany jest za jeden z kluczowych benefitów 2022 roku.


Wyjazd firmowy w nowej rzeczywistości

Dotychczas do najpopularniejszych benefitów zaliczano prywatną opiekę medyczną, karty sportowe czy bezpłatne kursy językowe. Okazuje się, że w czasie izolacji pracownicy coraz bardziej doceniają dodatkowe aktywności, organizowane przez pracodawców.
 – Integracja odgrywa ogromną rolę w procesie budowania zespołu – zauważa Katarzyna Bemsz z Agencji Eventowej Commplace. – Jest to jeden z elementów employer brandingu firmy. Integracja online nie jest już atrakcyjna dla pracowników. Zauważyliśmy, że mając tego świadomość, coraz więcej firm planuje zorganizować wyjazd firmowy. Ta w stacjonarnym wydaniu cieszy się coraz większą popularnością. Pracodawcy poszukują miejsc, które są dostosowane do zorganizowania dużych imprez integracyjnych, a jednocześnie znajdują się bliżej przyrody. HR-owcy stawiają nacisk na aktywności na świeżym powietrzu.
Co ciekawe, cena wyjazdu odegra drugoplanową rolę. Najważniejszym czynnikiem będzie jakość wykonywanych usług. Firmy zwrócą uwagę na to, czy hotel jest odpowiednio przygotowany do pandemii, a jego pracownicy respektują restrykcje związane z nową rzeczywistością.

 

portal Głubczyce

Powrót do tradycji

Pracodawcy chętniej będą organizować wyjazdy integracyjne w miejscach, które oferują lokalną żywność i naturalne smaki. Degustacja chleba, przetworów, czekolad czy ręcznie robionych makaronów, będzie stanowić jeden z elementów wyjazdu integracyjnego.
 – W czasie pandemii organizatorzy wyjazdów integracyjnych nie są w stanie przewidzieć, czy dane miejsce w okolicy będzie otwarte czy zamknięte. Budowanie planu wyjazdu opartego o lokalne atrakcje może być ryzykowne. W związku z tym będą poszukiwać hoteli, które na miejscu zapewniają szereg atrakcji oraz odpowiednią przestrzeń. Na znaczeniu zyskają te miejsca, które posiadają regionalne produkty, a także przyjazne otoczenie – dodaje Joanna Hoc-Kopiej z Dworu Korona Karkonoszy.
Pandemia spowodowała, że pracownicy zwracają coraz większą uwagę na własny komfort. W związku z tym ogromną rolę odegra wnętrze hotelu. Doceniane będą przestrzenne pokoje urządzone w dobrym guście, a także ciekawe wyposażenie. 

 

portal Głubczyce

Postaw na plan

Podczas organizacji wyjazdu firmowego ważne jest stworzenie przejrzystego planu integracji. Przed wyjazdem dokładnie sprawdź, jakie są atrakcje oferuje dany hotel. Czy w menu znajdują się posiłki dla wegetarian bądź osób na diecie bezglutenowej, a także, czy obiekt jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych. Przed wyjazdem poinformuj pracowników, jakich atrakcji mogą się spodziewać: czy będzie organizowana impreza tematyczna bądź aktywności sportowe. To pozwoli im odpowiednio się przygotować.
Dobrze zorganizowany wyjazd firmowy to doskonałe narzędzie motywacyjne dla pracowników. Warto, aby wziąć pod uwagę obecne trendy i sprawić, aby ten czas był atrakcyjny, a efektywna integracja przełożyła się na efektywną realizację celów biznesowych.

Materiał Partnera

<< Wróć do poprzedniej strony

Jedyni w regionie

Prowadzimy czasopismo niezależne!

Jedyna w regionie gazeta niezależna

Wydawana przez prywatną firmę, a więc nie jest finansowana z budżetu jakiejkolwiek politycznej instytucji. 

 

Interaktywne i nowoczesne medium

Nasza gazeta to nie tylko papier, ale także wydania elektroniczne, fanpage, możliwość obejrzenia materiałów filmowych i zdjęć poprzez korzystanie z QR Codów. Witryna i gazeta tworzą razem medium o nieograniczonych możliwościach!
 

E-wydania

Przesuń palcem w prawo by zobaczyć więcej

Głubczyce. Podaj dalej! 51
Pobierz Przeglądaj
Głubczyce. Podaj dalej 50 (marzec) 2024
Pobierz Przeglądaj
Głubczyce. Podaj dalej! 49 (luty)
Pobierz Przeglądaj
Głubczyce. Podaj dalej! 48
Pobierz Przeglądaj
Głubczyce. Podaj dalej! 47
Pobierz Przeglądaj
Głubczyce. Podaj dalej! 46 (listopad)
Pobierz Przeglądaj
Głubczyce. Podaj dalej nr 45 (pażdziernik)
Pobierz Przeglądaj
Głubczyce. Podaj dalej! 44
Pobierz Przeglądaj
Głubczyce. Podaj dalej! 43
Pobierz Przeglądaj
Głubczyce. Podaj dalej! 42 (lipiec)
Pobierz Przeglądaj
Głubczyce. Podaj dalej! 41
Pobierz Przeglądaj
Głubczyce. Podaj dalej! 40
Pobierz Przeglądaj
Głubczyce. Podaj dalej! 39 (kwiecień)
Pobierz Przeglądaj
Głubczyce. Podaj dalej! 38 (marzec)
Pobierz Przeglądaj
Głubczyce. Podaj dalej! 37(luty)
Pobierz Przeglądaj
Głubczyce. Podaj dalej! 36 (styczeń)
Pobierz Przeglądaj

Oferta Reklamowa





 

Reklama prasowa jest jednym z najlepszych sposobów komunikowania się różnych branż z rynkiem. Prasa lokalna jest bardzo dobrym medium dla utrzymania świadomości istnienia firmy lub produktu czy przedstawienia ciekawej oferty dużemu gronu odbiorców.

Nie trzeba nikogo przekonywać, że reklama prasowa jest niezwykle rozwiniętą formą reklamy o bardzo długich tradycjach. Na jej popularność niewątpliwie wpływa przeświadczenie, że słowo pisane jest bardziej wiarygodne i wzbudza mniej wątpliwości.Dodatkowo, ciekawe treści i duże zainteresowanie gazetą przekłada się na duże zainteresowanie reklamami w niej zawartymi. Za pośrednictwem prasy można docierać do konkretnej grupy odbiorców i przekazywać bardziej szczegółowe informacje niż w innych formach reklamy.

Przedsiębiorco, reklama w lokalnej prasie niezależnej to nie tylko Twój sukces. Pamiętaj, że kupując u nas usługę wspierasz wolne media i niezależne dziennikarstwo, tak potrzebne w naszym kraju i regionie…

Wszelkie prawa zastrzeżone 2024

Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.   akceptuje