Spotkanie z Joanną Jax

10 października miłośnicy literatury mieli niepowtarzalną okazję spotkać się z Joanną Jax – autorką bestsellerowych powieści historycznych. Spotkanie odbyło się w ramach Dyskusyjnego Klubu Książki i
Czytaj dalej...

Rozświetlmy Razem Świat
na Zielono

6 października Głubczyce rozświetliły się na zielono, dołączając do światowej kampanii World Cerebral Palsy Day. Wydarzenie „Rozświetlmy Razem Świat na Zielono” zorganizowane przez Fundację Kuferek
Czytaj dalej...

Wspólny cel, różne doświadczenia. Dlaczego warto zatrudniać cudzoziemców?

Województwo opolskie słynie z otwartości i współpracy. Te wartości coraz częściej przekładają się na praktykę w lokalnych firmach. Przedsiębiorcy zatrudniają cudzoziemców nie tylko dlatego, że rynek
Czytaj dalej...

Górnicka-Naszkiewicz Opolska Marka

Witamy, Głubczyce. Podaj dalej!  to bezpłatny miesięcznik społeczno-kulturalny wydawany w 4 000 egzemplarzy i rozprowadzany we wszystkich gminach powiatu głubczyckiego: Baborów, Branice, Głubczyce, Kietrz. W każdym numerze nasi Czytelnicy znajdą ważne informacje z regionu, relacje z lokalnych imprez, wiadomości o aktualnych działaniach prowadzonych w każdej z gmin. 

www.glubczyce.studiob24.pl jest integralną częścią gazety. Na tej witrynie umieszczane są newsy z regionu i materiały publikowane na łamach naszego miesięcznika. Jest to medium niezależne, dlatego zapraszamy wszystkie organizacje i samych mieszkańców do jego współtworzenia!

Pobierz wniosek o przyznanie naszego patronatu medialnego


Masz newsa?
Robisz coś ciekawego?
Napisz do nas: redakcja@gazeta.pl

 

WSPÓŁPRACA MEDIALNA




Troja Net

 

Głosuj w Marszałkowskim Budżecie Obywatelskim

Informacja nt. zadań zgłoszonych w ramach 8 edycji Marszałkowskiego Budżetu Obywatelskiego Województwa Opolskiego
 
Łącznie wpłynęło 48 zadań na kwotę  3 901 875,99 zł. W tym 13 zadań o zasięgu subregionalnym i 35 zadań o zasięgu powiatowym.



W wyniku przeprowadzonej oceny formalno-prawnej i merytorycznej zgłoszonych zadań, odrzucono 3 zadania (m.in. ze względu na fakt, że realizacja zadania miała się odbyć nie na mieniu województwa lub też zgłaszający zadanie sam odstąpił od dalszego jego procedowania).

Ostatecznie dopuszczonych do głosowania zostało 45 zadań w ramach 5 subregionów: 33 z nich to zadania powiatowe a 12 to zadania subregionalne. Najwięcej zadań tj. 16, dotyczy wydarzeń kulturalnych. Niewiele mniej bo 15 zadań ma charakter sportowy lub turystyczny. 6 zadań dotyczy działań w obszarze ochrony zdrowia, 6 w obszarze bezpieczeństwa mieszkańców województwa (OSP) a 2 zadania  związane są z edukacją.

Zadania dopuszczone do głosowania w ramach 8 edycji MBO:
SUBREGION – MIASTO OPOLE I POWIAT OPOLSKI (11 zadań):
–  ZADANIA SUBREGIONALNE - 4
 – ZADANIA POWIATOWE - 7
SUBREGION – POWIATY KLUCZBORSKI, NAMYSŁOWSKI I OLESKI (11 zadań):
–  ZADANIA SUBREGIONALNE - 2
 – ZADANIA POWIATOWE - 9
SUBREGION – POWIATY GŁUBCZYCKI, PRUDNICKI I KRAPKOWICKI (5 zadań):
–  ZADANIA SUBREGIONALNE -  2
 – ZADANIA POWIATOWE - 3
SUBREGION  – POWIATY BRZESKI I NYSKI (11 zadań):
–  ZADANIA SUBREGIONALNE - 2
 – ZADANIA POWIATOWE - 9
SUBREGION – POWIATY KĘDZIERZYŃSKO-KOZIELSKI I STRZELECKI (7 zadań):
–  ZADANIA SUBREGIONALNE - 2
 – ZADANIA POWIATOWE - 5
 
 
Jak co roku, o tym jakie zadania będą realizowane z Marszałkowskiego Budżetu Obywatelskiego zadecydują mieszkańcy w ramach głosowania.

ZASADY GŁOSOWANIA
Głosować można w terminie od 9 do 30 września. Do podziału są 3 mln zł.

Od tego roku głosować można wyłącznie elektronicznie poprzez stronę budzet.opolskie.pl, w zakładce ZAGŁOSUJ, aby tego dokonać wystarczy numer telefonu komórkowego, na który mieszkaniec otrzyma wiadomość SMS z kodem, który należy wpisać w odpowiednie miejsce na stronie internetowej. Każdy numer telefonu komórkowego można wykorzystać 5 razy – gdyby zagłosować chciała osoba nie posiadająca telefonu komórkowego.

PAMIĘTAJ – każdy mieszkaniec województwa opolskiego może zagłosować tylko jeden raz. W przypadku osób poniżej 16 roku życia konieczna jest zgoda rodzica lub opiekuna prawnego.
Mieszkańcy regionu mogą głosować na jeden projekt powiatowy i jeden projekt subregionalny, obejmujący swoim zasięgiem miejsce ich zamieszkania.

Wszystkie opisy zadań można przeczytać na naszej stronie internetowej budzet.opolskie.pl, w tym roku dodatkowo zamieściliśmy kosztorysy realizacji zadań.

OGŁOSZENIE WYNIKÓW
Wyniki głosowania zostaną ogłoszone do wiadomości publicznej do 28 października tego roku. Informacja, które projekty zostaną wybrane, pojawi się na stronie budzet.opolskie.pl oraz na facebooku.
 

PLANOWANY HARMONOGRAM W RAMACH 8 EDYCJI MBO
Obraz zawierający tekst, zrzut ekranu, Czcionka

Zawartość wygenerowana przez AI może być niepoprawna.
 

<< Wróć do poprzedniej strony

Gazeta Głubczyce. Podaj dalej!

Głosuj w Marszałkowskim Budżecie Obywatelskim

Informacja nt. zadań zgłoszonych w ramach 8 edycji Marszałkowskiego Budżetu Obywatelskiego Województwa Opolskiego
 
Łącznie wpłynęło 48 zadań na kwotę  3 901 875,99 zł. W tym 13 zadań o zasięgu subregionalnym i 35 zadań o zasięgu powiatowym.



W wyniku przeprowadzonej oceny formalno-prawnej i merytorycznej zgłoszonych zadań, odrzucono 3 zadania (m.in. ze względu na fakt, że realizacja zadania miała się odbyć nie na mieniu województwa lub też zgłaszający zadanie sam odstąpił od dalszego jego procedowania).

Ostatecznie dopuszczonych do głosowania zostało 45 zadań w ramach 5 subregionów: 33 z nich to zadania powiatowe a 12 to zadania subregionalne. Najwięcej zadań tj. 16, dotyczy wydarzeń kulturalnych. Niewiele mniej bo 15 zadań ma charakter sportowy lub turystyczny. 6 zadań dotyczy działań w obszarze ochrony zdrowia, 6 w obszarze bezpieczeństwa mieszkańców województwa (OSP) a 2 zadania  związane są z edukacją.

Zadania dopuszczone do głosowania w ramach 8 edycji MBO:
SUBREGION – MIASTO OPOLE I POWIAT OPOLSKI (11 zadań):
–  ZADANIA SUBREGIONALNE - 4
 – ZADANIA POWIATOWE - 7
SUBREGION – POWIATY KLUCZBORSKI, NAMYSŁOWSKI I OLESKI (11 zadań):
–  ZADANIA SUBREGIONALNE - 2
 – ZADANIA POWIATOWE - 9
SUBREGION – POWIATY GŁUBCZYCKI, PRUDNICKI I KRAPKOWICKI (5 zadań):
–  ZADANIA SUBREGIONALNE -  2
 – ZADANIA POWIATOWE - 3
SUBREGION  – POWIATY BRZESKI I NYSKI (11 zadań):
–  ZADANIA SUBREGIONALNE - 2
 – ZADANIA POWIATOWE - 9
SUBREGION – POWIATY KĘDZIERZYŃSKO-KOZIELSKI I STRZELECKI (7 zadań):
–  ZADANIA SUBREGIONALNE - 2
 – ZADANIA POWIATOWE - 5
 
 
Jak co roku, o tym jakie zadania będą realizowane z Marszałkowskiego Budżetu Obywatelskiego zadecydują mieszkańcy w ramach głosowania.

ZASADY GŁOSOWANIA
Głosować można w terminie od 9 do 30 września. Do podziału są 3 mln zł.

Od tego roku głosować można wyłącznie elektronicznie poprzez stronę budzet.opolskie.pl, w zakładce ZAGŁOSUJ, aby tego dokonać wystarczy numer telefonu komórkowego, na który mieszkaniec otrzyma wiadomość SMS z kodem, który należy wpisać w odpowiednie miejsce na stronie internetowej. Każdy numer telefonu komórkowego można wykorzystać 5 razy – gdyby zagłosować chciała osoba nie posiadająca telefonu komórkowego.

PAMIĘTAJ – każdy mieszkaniec województwa opolskiego może zagłosować tylko jeden raz. W przypadku osób poniżej 16 roku życia konieczna jest zgoda rodzica lub opiekuna prawnego.
Mieszkańcy regionu mogą głosować na jeden projekt powiatowy i jeden projekt subregionalny, obejmujący swoim zasięgiem miejsce ich zamieszkania.

Wszystkie opisy zadań można przeczytać na naszej stronie internetowej budzet.opolskie.pl, w tym roku dodatkowo zamieściliśmy kosztorysy realizacji zadań.

OGŁOSZENIE WYNIKÓW
Wyniki głosowania zostaną ogłoszone do wiadomości publicznej do 28 października tego roku. Informacja, które projekty zostaną wybrane, pojawi się na stronie budzet.opolskie.pl oraz na facebooku.
 

PLANOWANY HARMONOGRAM W RAMACH 8 EDYCJI MBO
Obraz zawierający tekst, zrzut ekranu, Czcionka

Zawartość wygenerowana przez AI może być niepoprawna.
 

<< Wróć do poprzedniej strony

Jedyni w regionie

Prowadzimy czasopismo niezależne!

Jedyna w regionie gazeta niezależna

Wydawana przez prywatną firmę, a więc nie jest finansowana z budżetu jakiejkolwiek politycznej instytucji. 

 

Interaktywne i nowoczesne medium

Nasza gazeta to nie tylko papier, ale także wydania elektroniczne, fanpage, możliwość obejrzenia materiałów filmowych i zdjęć poprzez korzystanie z QR Codów. Witryna i gazeta tworzą razem medium o nieograniczonych możliwościach!
 

E-wydania

Przesuń palcem w prawo by zobaczyć więcej

Głubczyce. Podaj dalej 70
Pobierz Przeglądaj
Głubczyce. Podaj dalej 69
Pobierz Przeglądaj
Głubczyce. Podaj dalej! 68
Pobierz Przeglądaj
Głubczyce. Podaj dalej! 67
Pobierz Przeglądaj
Głubczyce. Podaj dalej! nr 66
Pobierz Przeglądaj
Głubczyce. Podaj dalej! 65 (czerwiec)
Pobierz Przeglądaj
Głubczyce. Podaj dalej! 64
Pobierz Przeglądaj
Głubczyce. Podaj dalej! 62
Pobierz Przeglądaj
Głubczyce. Podaj dalej! 61
Pobierz Przeglądaj
Głubczyce. Podaj dalej! 60
Pobierz Przeglądaj
Głubczyce. Podaj dalej! (59)
Pobierz Przeglądaj
Głubczyce. Podaj dalej! 58
Pobierz Przeglądaj
Głubczyce. Podaj dalej 57
Pobierz Przeglądaj
Głubczyce. Podaj dalej!
Pobierz Przeglądaj
Głubczyce. Podaj dalej! 55
Pobierz Przeglądaj
Głubczyce. Podaj dalej! 54
Pobierz Przeglądaj
Głubczyce. Podaj dalej! 53
Pobierz Przeglądaj
Głubczyce. Podaj dalej! 52
Pobierz Przeglądaj
Głubczyce. Podaj dalej! 51
Pobierz Przeglądaj
Głubczyce. Podaj dalej 50 (marzec) 2024
Pobierz Przeglądaj
Głubczyce. Podaj dalej! 49 (luty)
Pobierz Przeglądaj
Głubczyce. Podaj dalej! 48
Pobierz Przeglądaj
Głubczyce. Podaj dalej! 47
Pobierz Przeglądaj
Głubczyce. Podaj dalej! 46 (listopad)
Pobierz Przeglądaj
Głubczyce. Podaj dalej nr 45 (pażdziernik)
Pobierz Przeglądaj
Głubczyce. Podaj dalej! 44
Pobierz Przeglądaj
Głubczyce. Podaj dalej! 43
Pobierz Przeglądaj
Głubczyce. Podaj dalej! 42 (lipiec)
Pobierz Przeglądaj
Głubczyce. Podaj dalej! 41
Pobierz Przeglądaj
Głubczyce. Podaj dalej! 40
Pobierz Przeglądaj
Głubczyce. Podaj dalej! 39 (kwiecień)
Pobierz Przeglądaj
Głubczyce. Podaj dalej! 38 (marzec)
Pobierz Przeglądaj
Głubczyce. Podaj dalej! 37(luty)
Pobierz Przeglądaj
Głubczyce. Podaj dalej! 36 (styczeń)
Pobierz Przeglądaj
Głubczyce. Podaj dalej! 34
Pobierz Przeglądaj
Głubczyce. Podaj dalej! 63
Pobierz Przeglądaj

Oferta Reklamowa





 

Reklama prasowa jest jednym z najlepszych sposobów komunikowania się różnych branż z rynkiem. Prasa lokalna jest bardzo dobrym medium dla utrzymania świadomości istnienia firmy lub produktu czy przedstawienia ciekawej oferty dużemu gronu odbiorców.

Nie trzeba nikogo przekonywać, że reklama prasowa jest niezwykle rozwiniętą formą reklamy o bardzo długich tradycjach. Na jej popularność niewątpliwie wpływa przeświadczenie, że słowo pisane jest bardziej wiarygodne i wzbudza mniej wątpliwości.Dodatkowo, ciekawe treści i duże zainteresowanie gazetą przekłada się na duże zainteresowanie reklamami w niej zawartymi. Za pośrednictwem prasy można docierać do konkretnej grupy odbiorców i przekazywać bardziej szczegółowe informacje niż w innych formach reklamy.

Przedsiębiorco, reklama w lokalnej prasie niezależnej to nie tylko Twój sukces. Pamiętaj, że kupując u nas usługę wspierasz wolne media i niezależne dziennikarstwo, tak potrzebne w naszym kraju i regionie…

Wszelkie prawa zastrzeżone 2025

Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.   akceptuje