Misterium Krzyża

23 marca w Kościele pw. NNMP w Głubczycach odbył się spektakl słowno-muzyczny w reżyserii Marii Farasiewicz. Wielkopostne widowisko zaskakiwało swoją ciekawą formą. To nowe przedsięwzięcie pod
Czytaj dalej...

Wystawa nie z tej ziemi

W Miejskiej i Gminnej Bibliotece Publicznej w Głubczycach można było obejrzeć wystawę Tomasz Jepiszko „Nie z tej ziemi – czyli o tym, jak fascynacje z dzieciństwa zmieniają się w dorosłe pasje”. W
Czytaj dalej...

Bieg Tropem Wilczym

3 marca stu uczestników wystartowało w Biegu Tropem Wilczym w miejscowości KrÓlowe. Podobny bieg miał również miejsce w Kietrzu. To już 10 edycja biegu, w którym rywalizacja sportowa ustępuje miejsca
Czytaj dalej...

Górnicka-Naszkiewicz Opolska Marka

Witamy, Głubczyce. Podaj dalej!  to bezpłatny miesięcznik społeczno-kulturalny wydawany w 4 000 egzemplarzy i rozprowadzany we wszystkich gminach powiatu głubczyckiego: Baborów, Branice, Głubczyce, Kietrz. W każdym numerze nasi Czytelnicy znajdą ważne informacje z regionu, relacje z lokalnych imprez, wiadomości o aktualnych działaniach prowadzonych w każdej z gmin. 

www.glubczyce.studiob24.pl jest integralną częścią gazety. Na tej witrynie umieszczane są newsy z regionu i materiały publikowane na łamach naszego miesięcznika. Jest to medium niezależne, dlatego zapraszamy wszystkie organizacje i samych mieszkańców do jego współtworzenia!

Głubczyce gazeta

Konkurs dzień dziecka Głubczyce

Głubczyce gazeta

Głubczyce gazeta

gazeta Głubczyce

bezpiecznie i twórczo

Głubczyce. Podaj dalej




Oddychaj czytstym powietrzem



Patronat Głubczyce

Pobierz wniosek o przyznanie naszego patronatu medialnego

Masz newsa?
Robisz coś ciekawego?
Napisz do nas: redakcja@gazeta.pl

 

WSPÓŁPRACA MEDIALNA




Troja Net

 

50 lat programu „Dzień dobry – co słychać?”

Marek Karp już pół wieku aktywizuje mieszkańców regionu.

W maju 1971 roku Marek Karp zainicjował cykl programów publicystyczno-rozrywkowych pod prostolinijnym tytułem „Dzień dobry – co słychać?”. Jego programy miały bardzo nowatorską formę, realizowane były na żywo, z aktywnym udziałem publiczności.

– Początki były znacznie skromniejsze – wspomina pan Marek Karp. – „Dzień dobry – co słychać?” odbywało się w klubie Piwnica, pod urzędem miejskim w Głubczycach. Przychodziło wtedy maksymalnie 30 osób, ale – jak na warunki lokalowe – był to komplet.

Marek Karp, Głubczyce, Klub Piwnica


W Głubczycach Marek Karp zrealizował trzydzieści dwa programy – najpierw w pomieszczeniu pod wspomnianym magistratem, później w klubie Unia (przy zakładach dziewiarskich o tej nazwie, był dziennikarzem w głubczyckich „Nowinach Unii”). Pod koniec lat 70., inicjatywa przeniosła się do Prudnika. Pan Marek dojeżdżał tam do pracy, a ostatecznie – przeprowadził się wraz z rodziną w 1980 roku i mieszka tam do dzisiaj.

Marek Karp

Z upływem lat program „Dzień dobry – co słychać?” realizowany jest z większym rozmachem, nie zmienił się jednak schemat i podstawowa misja spotkań. Przypominają one telewizyjny talk-show – składają się z szeregu krótkich rozmów z zaproszonymi gośćmi, zaliczanymi do tzw. ciekawych ludzi (ze środowiska lokalnego). Jedną z tradycji jest „Galeria jednego obrazu”,  oprócz tego – występy artystyczne: będące wspaniałą okazją do prezentacji młodych talentów. To czyni program interaktywnym i społecznym – jest on czymś więcej niż realizacją osobistych pasji prowadzącego, angażuje różne środowiska. 


Huczne obchody jubileuszu 50 lat programu ze względu na pandemię nie mogły się odbyć, dlatego też – z racji tego, że nie możemy zrobić tego bezpośrednio – pragniemy tutaj, tym artykułem podziękować za duży wkład w głubczycką kulturę, zaangażowanie i pasję!
 

<< Wróć do poprzedniej strony

Sprawdź również




pORTAL gŁUBCZYCE


Nasi stali Reklamodawcy


mrówka


Cheops

skorpion




champion


skorpion

żabka



prosat

Ubezpieczenia

Szypuła








olmix Głubczyce Chmielewska-Nobis





 


magnolia
elegance głubczyce

Blukacz

rusztowania

dam bruk

jaśmin

Korepetycje Głubczyce


Cebe

łyczkowski

Dziękujemy, że jesteście z nami!

Gazeta Głubczyce. Podaj dalej!

50 lat programu „Dzień dobry – co słychać?”

Marek Karp już pół wieku aktywizuje mieszkańców regionu.

W maju 1971 roku Marek Karp zainicjował cykl programów publicystyczno-rozrywkowych pod prostolinijnym tytułem „Dzień dobry – co słychać?”. Jego programy miały bardzo nowatorską formę, realizowane były na żywo, z aktywnym udziałem publiczności.

– Początki były znacznie skromniejsze – wspomina pan Marek Karp. – „Dzień dobry – co słychać?” odbywało się w klubie Piwnica, pod urzędem miejskim w Głubczycach. Przychodziło wtedy maksymalnie 30 osób, ale – jak na warunki lokalowe – był to komplet.

Marek Karp, Głubczyce, Klub Piwnica


W Głubczycach Marek Karp zrealizował trzydzieści dwa programy – najpierw w pomieszczeniu pod wspomnianym magistratem, później w klubie Unia (przy zakładach dziewiarskich o tej nazwie, był dziennikarzem w głubczyckich „Nowinach Unii”). Pod koniec lat 70., inicjatywa przeniosła się do Prudnika. Pan Marek dojeżdżał tam do pracy, a ostatecznie – przeprowadził się wraz z rodziną w 1980 roku i mieszka tam do dzisiaj.

Marek Karp

Z upływem lat program „Dzień dobry – co słychać?” realizowany jest z większym rozmachem, nie zmienił się jednak schemat i podstawowa misja spotkań. Przypominają one telewizyjny talk-show – składają się z szeregu krótkich rozmów z zaproszonymi gośćmi, zaliczanymi do tzw. ciekawych ludzi (ze środowiska lokalnego). Jedną z tradycji jest „Galeria jednego obrazu”,  oprócz tego – występy artystyczne: będące wspaniałą okazją do prezentacji młodych talentów. To czyni program interaktywnym i społecznym – jest on czymś więcej niż realizacją osobistych pasji prowadzącego, angażuje różne środowiska. 


Huczne obchody jubileuszu 50 lat programu ze względu na pandemię nie mogły się odbyć, dlatego też – z racji tego, że nie możemy zrobić tego bezpośrednio – pragniemy tutaj, tym artykułem podziękować za duży wkład w głubczycką kulturę, zaangażowanie i pasję!
 

<< Wróć do poprzedniej strony

Jedyni w regionie

Prowadzimy czasopismo niezależne!

Jedyna w regionie gazeta niezależna

Wydawana przez prywatną firmę, a więc nie jest finansowana z budżetu jakiejkolwiek politycznej instytucji. 

 

Interaktywne i nowoczesne medium

Nasza gazeta to nie tylko papier, ale także wydania elektroniczne, fanpage, możliwość obejrzenia materiałów filmowych i zdjęć poprzez korzystanie z QR Codów. Witryna i gazeta tworzą razem medium o nieograniczonych możliwościach!
 

E-wydania

Przesuń palcem w prawo by zobaczyć więcej

Głubczyce. Podaj dalej! 51
Pobierz Przeglądaj
Głubczyce. Podaj dalej 50 (marzec) 2024
Pobierz Przeglądaj
Głubczyce. Podaj dalej! 49 (luty)
Pobierz Przeglądaj
Głubczyce. Podaj dalej! 48
Pobierz Przeglądaj
Głubczyce. Podaj dalej! 47
Pobierz Przeglądaj
Głubczyce. Podaj dalej! 46 (listopad)
Pobierz Przeglądaj
Głubczyce. Podaj dalej nr 45 (pażdziernik)
Pobierz Przeglądaj
Głubczyce. Podaj dalej! 44
Pobierz Przeglądaj
Głubczyce. Podaj dalej! 43
Pobierz Przeglądaj
Głubczyce. Podaj dalej! 42 (lipiec)
Pobierz Przeglądaj
Głubczyce. Podaj dalej! 41
Pobierz Przeglądaj
Głubczyce. Podaj dalej! 40
Pobierz Przeglądaj
Głubczyce. Podaj dalej! 39 (kwiecień)
Pobierz Przeglądaj
Głubczyce. Podaj dalej! 38 (marzec)
Pobierz Przeglądaj
Głubczyce. Podaj dalej! 37(luty)
Pobierz Przeglądaj
Głubczyce. Podaj dalej! 36 (styczeń)
Pobierz Przeglądaj

Oferta Reklamowa





 

Reklama prasowa jest jednym z najlepszych sposobów komunikowania się różnych branż z rynkiem. Prasa lokalna jest bardzo dobrym medium dla utrzymania świadomości istnienia firmy lub produktu czy przedstawienia ciekawej oferty dużemu gronu odbiorców.

Nie trzeba nikogo przekonywać, że reklama prasowa jest niezwykle rozwiniętą formą reklamy o bardzo długich tradycjach. Na jej popularność niewątpliwie wpływa przeświadczenie, że słowo pisane jest bardziej wiarygodne i wzbudza mniej wątpliwości.Dodatkowo, ciekawe treści i duże zainteresowanie gazetą przekłada się na duże zainteresowanie reklamami w niej zawartymi. Za pośrednictwem prasy można docierać do konkretnej grupy odbiorców i przekazywać bardziej szczegółowe informacje niż w innych formach reklamy.

Przedsiębiorco, reklama w lokalnej prasie niezależnej to nie tylko Twój sukces. Pamiętaj, że kupując u nas usługę wspierasz wolne media i niezależne dziennikarstwo, tak potrzebne w naszym kraju i regionie…

Wszelkie prawa zastrzeżone 2024

Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.   akceptuje